Élen a versenyben : Mostantól a Renault RN0710-es előírás jóváhagyásával kiegészülve a felhasználás további növekedése várható a félszintetikus, alacsony viszkozitású, az év minden szakaszában használható MOTUL 6100 Synergie+ 10W40-es motorolajtól. Ezt megelőzően alig egy évvel korábban, 2010 végén kapta meg ez a korszerűsített, szokatlanul nagyteljesítményű motorolaj a Renault RN0700 jóváhagyást.
A MOTUL 6100 Synergie+ 10W40 motorolaj már hosszú ideje különleges elismerésnek örvend a kenőolaj ágazaton belül. Ez az alacsony viszkozitású, az év minden hónapjában használható, félszintetikus motorolaj kielégíti a Mercedes-Benz 229.3 és VW 502 00 – 505 00 előírásokat, amivel egyedüli termékként teljesíti az 5W40-es viszkozitású követelményeket is. A frissen megkapott Renault RN0710-es jóváhagyás egyértelműen szélesebbé teszi használhatóságát. A MOTUL 6100 Synergie+ 10W40 ezután használható a Renault Csoport minden benzinüzemű modelljéhez, azaz Renault, Dacia és Samsung turbófeltöltős modellekhez is, beleértve a Renault sportautókat, továbbá megfelel 2.2 dCi diesel motorral szerelt részecskeszűrős ( DPF ) és anélküli modellekhez is. A Renault Service Fill Approval a márkakereskedőkkel kötött szerződés részeként megnevezi használhatóságát valamennyi 2008 után gyártott járműhöz.
Egy olyan 10W40-es motorolaj, mint a MOTUL Synergie+ 10W40, amely rendelkezik a Renault RN0700, illetve mostantól a Renault RN0710 jóváhagyással, meglehetősen jó megoldásaz alacsony szervizköltségek szempontjából, mint például a Renault Modus 1.2 vagy Dacia modelleknél sima, feltöltő nélküli benzines, illetve részecskeszűrős, vagy anélküli diesel motorok esetén. Ennek a nagyteljesítményű MOTUL terméknek pillanatnyilag nincs vetélytársa a motorolaj piacon.
A MOTUL 6100 Synergie+ 10W40 motorolaj már hosszú ideje különleges elismerésnek örvend a kenőolaj ágazaton belül. Ez az alacsony viszkozitású, az év minden hónapjában használható, Technoszintetikus® motorolaj többek között kielégíti a Mercedes-Benz 229.3, a Renault RN0710, és VW 502 00 – 505 00 előírásokat, amivel egyedüli termékként teljesíti az 5W-40-es viszkozitású követelményeket is.
Az alacsony párolgás eredményeként csökkenti az olajfogyasztást és tökéletes kopás elleni védelmet biztosít. Ellenállása az oxidációval szemben tisztább motort eredményez, magas hőstabilitás még turbó motoroknál is.
A 10W40-es viszkozitás elősegíti az olajfogyasztás és a motorzaj csökkentését, ami jelentős eredmény a sokat futott kocsiknál, összehasonlítva egy azonos engedéllyel és teljesítménnyel rendelkező 5W-40-es olajjal.
A 10W40-es viszkozitás az el nem égett üzemanyag okozta felhígulással szemben ellenállóbb – különösen olyan vezetők számára fontos, akik többnyire rövid szakaszokat tesznek meg
Minden típusú ólmozott vagy ólommentes benzin, diesel és LPG üzemű motorhoz használható.
Szabvány: API SN/CF; ACEA A3/B4
Megfelel: MB 229.3, VW 502 00 - 505 00, PSA B71 2300; Renault RN0710 / 0700
Teljesítmény: BMW Specialoil, Porsche a 2002 gyártású modellekig, Opel EcoFlex elötti modellek
A MOTUL 6100 Synergie + 10W-40 motorolaj 4L tulajdonságai:
Viszkozitásfok |
SAE J 300 |
10W-40 |
Sűrűség 20 ºC-on ( 68 ºF ) |
ASTM D1298 |
0.862 |
Viszkozitás 40 ºC-on ( 104 ºF ) |
ASTM D445 |
|
Viszkozitás 100 ºC-on ( 212 ºF ) |
|
|
Viszkozitásindex |
ASTM D2270 |
157 |
Olvadáspont |
ASTM D97 |
-30°C / -22°F |
Lobbanáspont |
ASTM D92 |
230°C / 446°F |
TBN |
ASTM D 2896 |
8.6mg KOH/g |