A MOTUL ECO-CLEAN a legújabb generációhoz tartozó, teljesen szintetikus, közepes SAPS motorolaj, kén- (0,3%) foszfor- (>700-900ppm) és kénes hamu (0,8%) tartalommal, valamint csökkentett HTHS viszkozitással a mérsékelt üzemanyag fogyasztás érdekében. Háromutas katalizátorral, vagy korom részecske szűrővel felszerelt EURO 4-es és EURO 5-ös motorok legutobbi követelményeinek figyelembe vételével került kifejlesztésre és tesztelésre. Kielégíti az ACEA C2 előírásokat – csekély súrlódás és kis viszkozitás. Meghosszabbítja a katalizátor és a részecskeszűrő élettartamát.
Szabvány: ACEA A5/B5/C2; API SM/CF
Jóváhagyás: PSA B 71 2290, RENAULT RN0700
Ajánlás: Peugeot és Citroen HDI-Motorok DPF-fel 2006-tól
SUZUKI SX4 Diesel (RW420D) továbbá korszerű benzines SUZUKI modellek
FIAT 9.55535-S1; 1.3, 1,6, 2,0 Multijet-Diesel-motorok DPF-fel 2007-től
Subaru Diesel-motorok DPF-fel
Toyota Diesel-motorok DPF-fel 2009-től
Honda Diesel-motorok DPF-fel 2007-től
Szabvány : API SN/CF; ACEA C2 Megfelel : PSA B71 2290 ; FIAT 9.55535-S1 Ajánlás: Toyota, Honda, Renault, Subaru
Kiszerelés: 1 liter
A MOTUL 8100 Eco-clean 5W-30 motorolaj tulajdonságai:
Viszkozitásfok |
SAE J 300 |
5W-30 |
Sűrűség 20 ºC-on ( 68 ºF ) |
ASTM D1298 |
0.845 |
Viszkozitás 40 ºC-on ( 104 ºF ) |
ASTM D445 |
57.9 mm²/s |
Viszkozitás 100 ºC-on ( 212 ºF ) |
ASTM D445 |
10.4 mm²/s |
Viszkozitásindex |
ASTM D2270 |
171 |
Olvadáspont |
ASTM D97 |
-42°C / -43.6°F |
Lobbanáspont |
ASTM D92 |
232°C / 449.6°F |
TBN |
ASTM D2896 |
8.0 mg KOH/g |