MOTUL 300V Le Mans minden évszakban használható, teljesen szintetikus, észter bázisú, motorsportban használatos olaj turbófeltöltős vagy többszelepes versenymotorokhoz kifejlesztve.Használható szériagyártású Otto és Diesel motoros járművekhez is.
A versenysportban főleg hosszútávú versenyeknél ajánlatos. Veteránautó versenyeknél is megfelelő.
Dupla észter technológia : maximális filmstabilitás, optimális tapadó készség, nagy hőmérsékletszilárdság
A nagy nyomásálló képesség szélsőséges hőmérsékleti viszonyok mellett is kiváló kenésbiztonságot garantál.
A magas HTHS viszkozitás még magas hőmérsékleten is tökéletes kopásvédelmet nyújt.
Az észter bázis üzemi hőmérsékletet akár 10°C-kal is csökkentheti a felső tartományokban, nagyon jó tapadási és csúszási tulajdonságokkal rendelkezik, valamint megbízható kopás elleni védelmet nyújt már a hidegindítás során.
Nincs kokszképződés, a korrózióvédelem kiemelkedő; egész évben használható.
A 20W-60-as viszkozitás stabil olajnyomást eredményez, szélsőséges üzemi körülmények között is javuló olajellátást biztosít és védelmet jelent az üzemanyag okozta felhígulással szemben.
Minimális párolgási veszteség, ezáltal csekély olajfogyasztás.
Teljesen nyírásstabil, nincs nyírási veszteség, állandó olajnyomás minden üzemi körülmények mellett.
Kiszerelés: 2 L
A Motul 300V Le Mans 20W-60 verseny motorolaj tulajdonságai:
Viszkozitásfok |
SAE J 300 |
SAE 20W-60 |
Sűrűség 20 ºC-on ( 68 ºF ) |
ASTM D1298 |
0.867 |
Viszkozitás 40 ºC-on ( 104 ºF ) |
ASTM D445 |
168.3 mm²/s |
Viszkozitás 100 ºC-on ( 212 ºF ) |
ASTM D445 |
23.8 mm²/s |
Viszkozitásindex |
ASTM D2270 |
172 |
Olvadáspont |
ASTM D97 |
-39°C / -38.2°F |
Lobbanáspont |
ASTM D92 |
238°C / 460.4°F |
TBN |
ASTM D2896 |
8.25 mg KOH/g
|