Kimondottan a legkorszerűbb gépkocsikhoz kifejlesztett üzemanyag takarékos motorolaj, amely az EURO-4 emisszió előírással összhangban van.
Megfelel az ACEA C2 olajjal szemben támasztott követelménynek, ami csekély mértékű súrlódást és alacsony HTHS viszkozitást ír elő "Mid SAPS" mellett, ami alacsony foszfáthamu, foszfor és kéntartalmat jelent.
A MOTUL ECO-CLEAN a legújabb generációhoz tartozó, teljesen szintetikus, közepes SAPS motorolaj, kén- (0,3%) foszfor- (>700-900ppm) és kénes hamu (0,8%) tartalommal, valamint csökkentett HTHS viszkozitással a mérsékelt üzemanyag fogyasztás érdekében. Háromutas katalizátorral, vagy korom részecske szűrővel felszerelt EURO 4-es és EURO 5-ös motorok legutobbi követelményeinek figyelembe vételével került kifejlesztésre és tesztelésre. Kielégíti az ACEA C2 előírásokat – csekély súrlódás és kis viszkozitás. Meghosszabbítja a katalizátor és a részecskeszűrő élettartamát.
Szabvány: ACEA A5/B5/C2; API SM/CF
Jóváhagyás: PSA B 71 2290, RENAULT RN0700
Ajánlás: Peugeot és Citroen HDI-Motorok DPF-fel 2006-tól
SUZUKI SX4 Diesel (RW420D) továbbá korszerű benzines SUZUKI modellek
FIAT 9.55535-S1; 1.3, 1,6, 2,0 Multijet-Diesel-motorok DPF-fel 2007-től
Subaru Diesel-motorok DPF-fel
Toyota Diesel-motorok DPF-fel 2009-től
Honda Diesel-motorok DPF-fel 2007-től
Szabvány: API SN/CF; ACEA C2 Megfelel : PSA B71 2290 ; FIAT 9.55535-S1 Ajánlás: Toyota, Honda, Renault, Subaru
Kiszerelés: 5 liter
A MOTUL 8100 Eco-clean 5W-30 motorolaj 5L tulajdonságai:
Viszkozitásfok |
SAE J 300 |
5W-30 |
Sűrűség 20 ºC-on ( 68 ºF ) |
ASTM D1298 |
0.845 |
Viszkozitás 40 ºC-on ( 104 ºF ) |
ASTM D445 |
57.9 mm²/s |
Viszkozitás 100 ºC-on ( 212 ºF ) |
ASTM D445 |
10.4 mm²/s |
Viszkozitásindex |
ASTM D2270 |
171 |
Olvadáspont |
ASTM D97 |
-42°C / -43.6°F |
Lobbanáspont |
ASTM D92 |
232°C / 449.6°F |
TBN |
ASTM D2896 |
8.0 mg KOH/g
|